7 iemesli, kādēļ SMS mārketings ir būtisks

Telefons ir daļa no mūsdienu aizņemtā cilvēka dzīves, kas nodrošina ne tikai efektīvāku saziņu, bet arī sniedz izklaides iespējas (aplikācijas, spēles) u.tml. Pat varētu teikt, ka starp cilvēku un telefonu izveidojusies īpaša saikne. Un tieši šis ir iemesls, kādēļ mobilais mārketings, tostarp SMS izsūtīšana kļūst arvien populārāka, lai gan reizē ne visi uzņēmumi šo mārketinga stratēģiju izmanto.

Patiesībā SMS mārketings nav nekas ārkārtīgi sarežģīts, kā daudzi domā. Turklāt tas sniedz uzņēmumiem lielisku iespēju, kā sasniegt savus klientus. Šis visticamāk ir arī vienīgais veids, kā sasniegt gan viedtālruņu, gan vienkāršāku mobilo telefonu lietotājus.

Lūk, 7 svarīgākie iemesli, kādēļ vērts iekļaut SMS mārketingu savā mārketinga plānā:

1. Ziņa tiek izlasīta teju uzreiz

91% pieaugušo telefons parasti atrodas rokas stiepiena attālumā. Līdz ar to viņi var apskatīt ziņu aptuveni 3 minūšu laikā pēc tās saņemšanas. SMS ir tik īsas, ka tās arī var ātri un vienkārši izlasīt, kas arī nozīmē to, ka tā netiks uzreiz izdzēsta vēl neatvērta. Un tieši šāda veida vienkāršā pieeja var ļoti palīdzēt tavam biznesam.

2. SMS mārketings rada lojalitāti zīmolam

Lai arī tev ir jādomā par to, kā sasniegt arvien jaunus klientus, ir svarīgi uzturēt komunikāciju ar jau esošajiem. Un veidojot draudzīgas, uz uzticību un vērtībām balstītas attiecības, arī esošie klienti kļūs par daļu no mārketinga stratēģijas, jo arī viņi var pastāstīt labo pieredzi ar uzņēmumu, par produktu.

Arī šeit palīdzēt var SMS mārketings. Īsziņas tiek sūtītas tikai tiem klientiem, kuri ir piekrituši tās saņemt. Un tā kā ar SMS mārketinga palīdzību tavi klienti nekad neaizmirsīs mājās, piemēram, atlaižu kuponu, jo telefons tiek nēsāts līdzi gandrīz vienmēr, arī tas klientos radīs pozitīvu pieredzi.

3. Augsta konversija

Izlasot SMS, kurā iekļauts aicinājums uz konkrētu darbību, cilvēki biežāk to gatavo arī darīt. Un vienalga, vai tas ir aicinājums piedalīties akcijā vai konkursā – klienti iesaistās vairāk, nekā tad, ja izmantota cita mārketinga vai reklāmas stratēģija.

Tāpat šis ir lielisks kanāls, kā ievākt informāciju vai atsauksmes no saviem klientiem. Pētījumi parādījuši, ka aptuveni 31% klientu aizpilda aptauju, ja saite uz to nosūtīta ar SMS. Turklāt tas parasti notiek 10 minūšu laikā, kas nozīmē, ka vari diezgan ātri ievākt rezultātus.

4. Millenium paaudze dod priekšroku īsziņām

Millenium paaudze ir pieaugušie vecumā no 20-34 gadiem. Un viņi ir mērķauditorija vismaz daļai uzņēmumu. Kā noskaidrots, tieši šie jaunie pieaugušie ir vislojālākie klienti un ir gatavi maksāt par precēm vai pakalpojumiem, ja vien ir ieinteresēti un saprot, ka saņems ko vairāk kā tikai produktu – arī sava veida attiecības ar uzņēmumu.

Turklāt, ja savai auditorijai sūtīsi īpašos piedāvājumus, piemēram, “uzrakstot atsauksmi mūsu lapā, saņemsi kodu ar atlaidi nākamajam pirkumam”, tiks radīta arī atgriezeniskā saite. Un to novērtē arī klienti.

5. SMS mārketings patiesībā ir diezgan vienkāršs

Protams, šāda veida stratēģija būs efektīva tad, ja tiks pareizi izmantota – ja pareizi sastādīta īsziņa ar fantastisku piedāvājumu tiks sūtīta pareizajā brīdī (un pie tā ir jāpiedomā).

Saprotams, uzrakstīt ziņu 160 zīmēs iekļaujot piedāvājumu, nav nemaz tik vienkārši, bet tas liek tev arī būt tiešam un izteikties skaidri, atsakoties no visa nevajadzīgā.

6. Īsziņu sūtīšana ir finansiāli pieejama

Pirkt reklāmas vietu kādā žurnālā vai portālā varētu šķist pilnīgi pareizi, bet ir jāapsver vairākas iespējas (nepārproti – katrai stratēģijai ir savu plusi) - arī tādas, kuras pirmajā brīdī liekas pārāk vienkāršas vai par kurām zinām mazāk.

Sales.lv izveidojuši platformu ar nosaukumu “Traffic”, kas palīdz ne tikai viegli pārvaldīt un organizēt SMS, bet arī e-pasta kampaņu, kas var palīdzēt ietaupīt.

7. Neierobežots auditorijas potenciāls

Vai zini, cik daudz mobilo telefonu vispār ir? Un tā kā mobilie telefoni un īsziņu sūtīšana īpaši, ir veids, kā cilvēki šajā laikā komunicē, nav nekādu ierobežojumu tam, cik daudz potenciālo vai esošo klientu vari sasniegt. Mobilo telefonu lietotāji ir visur un apņem diezgan lielu auditorijas daļu, jo telefonus kā saziņas līdzekli mūsdienas neizmanto vien mazi bērni.

Un tā kā tehnoloģijas attīstās un cilvēki tās ikdienā lieto arvien vairāk, visticamāk, ka arī nākotnē SMS mārketings nekur neizzudīs, bet tieši otrādi – tikai nostiprināsies un parādīsies vēl jaunas iespējas! Tādēļ veic pirmos soļus jau šodien un pārliecinies par rezultātu!

SMS mārketings nekur neaizies, par spīti faktam, ka tiek izmantoti arvien jauni veidi, kā sasniegt auditoriju. Šo mārketinga stratēģiju var izmantot gan vienu pašu, gan kopā ar citiem mārketinga kanāliem, piemēram, sociālajiem tīkliem un e-pastu. Piemēram, SMS var kalpot kā atgādinājums izlasīt e-pastu, kas palielina e-pasta atvēršanas iespējas par 20-30%.

Galvenais ir nebaidīties izmēģināt ko jaunu, lai tavs bizness varētu attīstīties!

Reklāmraksti

Uz staburags.lv pilno versiju