Biļetes autobusā! 25

Šorīt no rīta 6.00 braucu ar reisa autobusu Aizkraukle-Bebri. Līdz Koknesei bijām 10 pasažieri, divas sievietes brauca līdz Bormaņiem. Šoferis biļetes izsniedza tikai abām pasažierēm līdz Bormaņiem, pārējiem līdz Koknesei biļetes neizsniedza. Viena pasažiere stāvēja,gaidīja biļeti,bet šoferis izlikās ļoti monētas šķirodams. Viņa gan arī neuzstāja, tikai noteica savai kolēģei-nākošreiz,laikam,iesim kājām... Arī atpakaļ ceļā 16.07 no Kokneses,reiss Pļaviņas-Aizkraukle,tas pats šoferis vismaz pāris pasažieriem biļetes neizsniedza! Braucēji, būsim uzstājīgāki un prasīsim biļetes, savādāk nebūs ilgi jāgaida,kad reisi tiks slēgti, jo neesot rentabli.Neraksim bedri paši sev, lai tiešām neiznāk iet kājām. Šofera vārds ir Ligvards.

Komentāri 25

ezez

Iekopēšu savu komentāru no cita raksta.

Es savukārt gribētu ieteikt īpaši uzmanīgi vērot kādas biļetes jums izsniedz autobusos, bieži vien iedod biļeti līdz tuvākai pieturai nekā jūs prasāt vai iedot biļeti līdz īstajai pieturai, bet ne no tā pieturas, kuras jūs braucat un atlikušo naudu vēlāk iebāž savās netīrajās kabatās, tāpat arī mēdz iedot nulles biļeti, kādu dod maziem bērniem un invalīdiem, kam par braucienu nav jāmaksā. Pretīgi, ka cilvēks iedomājas, ka no tādas "netīras" naudas kļūs laimīgāks. Es tagad vienmēr biļeti apskatu un, ja ir nepareiza pieprasu vietā pareizu (sevišķi liels gandarījums, ja viņam dēļ tā sanāk pašam beigās piemaksāt), vēl neesmu paspējusi, bet, ja ne par pēdējo, tad par nākamo reizi gan sūdzēšos ATU.
Tātad neesiet ņuņņas un prasiet biļetes nevis skatieties uz šofera pakausi un gaidiet kko, un, ja pat biļete ir iedota tā ir jāapskata vai ir pareizas pieturas un vai nav kā nulles biļete. Un ziņojiet par to ATU, ja zinat vārdu pavisam labi, ja nē, tad vadība zin, kurš šoferis, kurā maršrutā ir braucis un diemžēl tā dara daudzi šoferi.

pirms 5 gadiem, 2013.12.06 09:25

resnis

Nu ziņot ATU lielas jēgas nav, jo diez vai kas var no tā mainīties.
Ek Ligvard, Ligvard! Kā tev nav kauna!

pirms 5 gadiem, 2013.12.06 14:58

reizēm pasažiera lomā...

Šoferītis sirmu galvu, solīdā vecumā... ai ai ai.... nu nemaz nav smuki....

pirms 5 gadiem, 2013.12.06 17:30

Mīlīgais

Nožēlojamie cilvēciņi! Viņš (Ligvards) naudu paņēma,bet jūs neaizveda? Aizveda tak! Labāk,ja tā nokļūtu nodokļu melnajā caurumā-Vilkam un Kāmim rīklē? 20 gadus maksājam un maksājam,arvien vairāk un vairāk,bet rezultāts? Medicīnas aprūpe labāka,izglītība, ceļi u.t.t.?Par algām nerunāsim!Pat Koknesē deputāti sev ceļ,bet sūdvedējam pielika kaut santīmu?

pirms 5 gadiem, 2013.12.07 10:41

pasažiere

Jā, nožēlojami gan ! Tikai ne cilvēciņi, bet visa mūsu sistēma ir nožēlojama. Runa ir par to,ka šoferis naudu bāž kabatā, biļetes nedod, tātad nav braucēju. Tātad reiss ir nerentabls un tas jālikvidē. Kā lai cilvēki nokļūst darbos? Vienu reisu tajā pašā virzienā jau likvidēja, vai tiešām vajag vēl vienu nolikvidēt? Un tikai tādēļ,ka šoferim rūp savs naudas maks? Tas mums katram rūp, bet nevajag iedzīvoties uz citu neērtībām!

pirms 5 gadiem, 2013.12.07 14:21

ezez

un kāda tur atšķirība vai nonāk Vilkam un Kāmim rīklē vai riebīgiem šoferiem un citiem, kuri "netīru" naudu sev kabatās bāž, tā ir tā pati situācija, kas arī visam kopā sasummējoties noved pie tām sekām par, ko tu runā. Pēc tava teiktā sanāk, ka politiķi nedrīkst krāpties, bet pārdevēji var šmaukties, šoferi arī, pastnieki var naudu čiept veciem cilvēkiem un tas ir normāli un valsts ekonomikai nekādi nekaitē?? Kur tur loģika, ja tu pats dari tik neglītas lietas, tad kā tu vari prasīt no cita godīgu rīcību.?

pirms 5 gadiem, 2013.12.08 11:03

Mīlīgais

Bet mūsu deputātus tu slavē?Tie gan nesavtīgi slimnīcas slēdz,skolas likvidē un visu tikai tavā labā!Nez kur tad tā nauda paliek?Un ko tu neuztraucies par to,ka šoferītim atbildība ir milzīga,bet alga niecīga? Maksā viņam Kokneses priekšnieķeļu algu un tev ne tikai biļetes dos,bet palīdzēs iekāpt un izkāpt!

pirms 5 gadiem, 2013.12.07 16:00

anonīms

Šeit internetā jau visi aiz vārdiem kāmītis un cūciņa raksta zilus brīnumus, katru reizi ar šo šoferi braucot dabūju biļeti un galā nonāku ērti un laicīgi...

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 12:32

ezez

nav tie nekādi zili brīnumi, es nezinu, kas tas ir par šoferi, kura vārds tiek minēts, bet es pēc pieredzes zinu, ka ir vairāki tādi šoferi, kuri iedod nepareizas biļetes vai cenšas vispār neiedot, ņemot vērā, ka neesmu no klačotājiem un pusi rajona nepazīstu, tad vārdus gan nezinu.

Man liekas riebīgi, ja cilvēki atļaujās kko pārmest ļaunajiem valstsvīriem un citiem augstos amatos esošiem cilvēkiem, ja tai pat laikā šādu rīcību uzskata par normālu. Nevar gaidīt no citiem godīgu attieksmi, ja paši nav ar godīgumu uz Tu.

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 14:02

Salms

Mīļie cilvēki, kuri gāna šoferi,
vai varat, liekot roku uz sirds, teikt, ka veikalā katru reizi pārskaitat atlikumu un, ja tas iedods par daudz, naudu dodat atpakaļ?
Un savā mūžā ne reizi neesat braukuši "pa zaķi"?

Ak, jūs, labās sirdis...

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 15:37

ezez

Es neesmu gan pa zaķi braucis un uzskatu, ka tas ir tikai normāli. Ir jāseko principam nedarīt citam to, ko negribi, lai dara Tev. Ja veikalā pamanu, ka ir izdots vairāk, tad vnm atdodu, jo ar tādu naudu tāpat laimīgāks nepaliksi (ir bijis pat tā, ka pasākumā maksājot cilvēks pārskatās un grib izdot man par 10Ls vairāk, bet es neesmu normāla tāpēc naudu nesavācu, tas būtu riebīgi tik zemu nolaisties). Varu pēc savas pieredzes teikt, jo godīgāk rīkojies, jo vairāk dzīvē veicas, jo laimīgāks un brīvāks jūties, jo nav muļķību, kas nodarbina prātu vai spiež sirdsapziņu.

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 16:22

Salms

Un uz zemes nokritušam piečukam, ezez, arī meklētu saimnieku?
Protams, cepuri nost un kāju pa virsu, ja sirdsapziņa tīra, bet biži cilvēkam tiek pārmestas skabargas, kamēr pašam jau skidu kaudze sakrāta...

Pariezi Mīlīgais izteicās: "Un ko tu neuztraucies par to,ka šoferītim atbildība ir milzīga,bet alga niecīga?"
Es kā cilvēks bez vadītāja apliecības un lielu pieredzi sabiedriskā transporta izmantošanā, saku lielu paldies, ka ir tie šoferi, kas manu pēcpusi nogādā vajadzīgajā vietā - vajadzīgajā laikā, un man nev žēl, ka kāds mans santīms nonāk viņa kabatā.

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 18:04

kase

Nu ja jums dikti to biļeti vajag tad pērciet kasē, i gatavs, problēma atrisināta...

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 19:28

pasažiere

Ne jau naudā tā sāls. Stāsts par biļešu neizsišanu, tālāk pa ķēdīti nerentabls reiss, jāņem nost. Bet tas reiss bija vienīgais ar kuru varēja atbraukt mājās, lai nav 2,5 stundas jāsēž darba vietā un jāgaida autobuss.Biļete kā tāda man nav vajadzīga, bet man gribas,lai tā naudiņa iziet caur kases aparātu un lēmēji redz patieso situāciju. Paldies,ka tagad vairāk autobusos ir kontrolieres. Paskaita pasažierus un redz kā ir pa īstam.!
Bet tas Lidvards vai Ligvards (lai viņš man piedod) ir vēl piedevām nelaipns un vienmēr piepūties kā ziepju burbulis.

pirms 5 gadiem, 2013.12.09 22:45

kājāmgājēja

Pasažierīt, ej labāk gulēt un necepies par pasaules nejaucībām. Visas lietas nekad nenotiks tieši tā kā Tev gribētos. Pieņem lietas tādas, kādas tās ir - būs vieglāk dzīvot.

pirms 5 gadiem, 2013.12.10 09:25

pasažiere

Tāpēc jau mēs esam tur ,kur esam, ja lielākajai daļai ir vienalga. Bet vienalga ir līdz tam brīdim, kamēr problēma neskar pašu.

pirms 5 gadiem, 2013.12.11 22:13

kolēģis antiñš no jaunmarupes

Nelaipns droši dēļ tādiem pasažieriem... Visu dienu kādam kaut kas nepatīk tāpēc ko tur gribēt? Nāks vasara varēs ar veļuku braukāt, ekoloģiski un izdevīgi, ņemot kādu uz bagāžnieka būs arī rentabli...

pirms 5 gadiem, 2013.12.10 14:35

Pasažieris ar stāžu

Aizkraukles ATU šoferi nu dikti uzpūtīgi. Tā kidāšanās ar santīmiem,- sak nav precīzas naudas, saņem zdāču pa 1 - 2 santīmiem, varas izrādīšana,- maršrutā nav paedzēta pietura - neizladīšu, pavedīšu pāris km uz priekšu, kaut gan tur reti kāds iekāpj/izkāpj. Atceraties pirms dažiem gadiem to vēsturi, kad kāds (Ligvards vai kas) patrieca to bērnu ar sunīti (sak:likums tāds) . Tas arī rada pasažieros spriedzi, un tas normāli, ka kādu Ligvardu, las nedod biļetes pārmāca.

pirms 5 gadiem, 2013.12.16 22:30

Pasažieris ar stāžu

Un tāpēc, ja kādreiz laipns, izpalīdzīgs šoferis - protams, grūti katram izpalīdzēt - tev cilvēciski gatavs palīdzēt, nu nav žēl tā lata, kas ieliks viņa kabatā. Turklāt autobusu šoveriem jābrauc, jāuzņem cilvēki jāskaita nauda... ko tur teikt, dažreiz i sanāk izdod par daudz... Tāpēc varbūt tā nauda, ko šoferis ,,nokaltūrē" aiziet kases segšanai. Tomēr tas nebūtu attiecināms uz Aizkraukles ATU.

pirms 5 gadiem, 2013.12.16 22:40

vadītājs

Bērns līdz 7 gadiem(bez pieaugušā) un suns bez potēšanas pases un uzpurņa vai krātiņa vispār nevar autobusam tuvoties . MK noteikums 599.

pirms 5 gadiem, 2013.12.19 07:22

pasažieris bez stāža

Bonuss vadītājam tik labi pārzonošam normatīvos aktus. 28.08.2012 Mk noT.599. 74 punkts:,,Sabiedriskajā transportlīdzeklī ir atļauts pārvadāt suņus, kaķus, dekoratīvos putnus, mājputnu vai dekoratīvo dzīvnieku mazuļus, kas pārvadājami dzīvnieku aizsardzības jomu reglamentējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Pasažieris, kurš pārvadā dzīvnieku, rūpējas, lai dzīvnieks netraucē citus pasažierus"
Bet ievēro, vadītāj:
1.Autobusam jāatiet atiešanas laikā, nevis atiešanas laikā jāsākas iekāpšanai;
2.Pasažieru ērtībai pacenties izdot atlikumu iespējami lielāka nomināla naudas vienībās;
3. Nemuļļājoties izdod biļeti , neiemet nievājoši sīknaudu kasē;
4. Ievēro tikai maršrutā paredzētās pieturas attiecībā uz visiem pasažieriem, nevis taisi izņēmumus.
Nu tad..veiksmi tev, VADĪTĀJ!

pirms 5 gadiem, 2013.12.20 13:51

šoperītis

Man ir vecas markas opelītis, braucu pats un vēl kaimiņu paķeru līdzi uz novada centru. Nav jābendē nervi sev un citiem ar savām iegribām. Visi īgņi, nopērciet opelīti un brauciet bez bēdas pa mūsu foršajiem ceļiem! Lai mierīgs prāts un saticība valda pār zemi netikai klusajā Ziemassvētku laikā, bet cauru gadu!

pirms 5 gadiem, 2013.12.20 16:30

pasažiere

Lasīju, klusēju un tad piegriezās!!! Protams, pasažieriem vienmēr taisnība, teorētiski, bet, kas notiek sabiedriskajā transportā, var savus viedokļus un komentārus izteikt tie, kas regulāri izmanto šo pakalpojumu un visu redz, dzird un ir viss kārtībā ar ozās refleksiem. Pēdējā laikā bieži braucu uz Pļaviņām, uz Rīgu vakarpusē vai atpakaļ no Rīgas 21:10. Šausmu lietas, kas tur notiek! Kāpj iekšā vīrieši/jaunieši jau esoši alkohola reibumā, uzvedās neadvekāti, pēc sevīm atstāj pudeles vai bundžas. Kāpj tantuki, lamājas, gandrīz ne par ko!!! Un bija gadījums, dažas dienas atpakaļ, ka divas meitenes(ap 17-20 gadiem) atstājot savu sēdvietu, no aizmugurējiem sēdekļiem, pēc viņām ,sāka smirdēt viss autobuss, atvainojos, pēc ***em. Izkāpjot Skrīveru institūtā sametās no tās smakas pat nelabi. Gribētu pajautāt, kā justies autobusa vadītājiem, kuri pārvadā un uzņemas atbildību par vismaz 40 pasažieriem, kuri uzvedās cūciski (protams, ne visi), neadvekāti un vienkārši pretīgi!!! Un Jūs vēl gribiet, lai šoferis smaidītu un izrādītu baigo svētlaimi! Es viņa vietā daudziem uzrautu pa purnu, lai saprastu, cik atbildīgs un nopietns ir autobusa vadītāja darbs!!! Cieniet sevi un arī citus, nākamajā gadā!

pirms 5 gadiem, 2013.12.21 19:24

ezez

Vaitad dusmu izgāšana uz cilvēkiem, kuri kāpj autobusā ar smaidu, cieņu, pasakot paldies par biļeti un atvešanu kkādā mērā atbrīvo no tām nepatīkamajām emocijām? Šaubos, tāpēc cilvēkus, kas nāk ar labu attieksmi arī vajag tāpat uzņemt, bet slikti var attiekties pret tiem, kas ar tādu attieksmi izturās pret tevi. Labais vairo labo.

pirms 5 gadiem, 2013.12.22 11:21

Fūres vadītājs

Bet runa iet par autobusu vadītāju rīcību, nevis par smirdošajiem pasažieriem. Ja nepatīk tos pārvadāt, var takš iet strādāt uz fūres!

pirms 5 gadiem, 2013.12.22 20:11

Aktualitātes Aizkrauklē

Uz staburags.lv pilno versiju