Pastastacijas melošana 4

Sāksim ar to, ka jau vairākus mēnešus pastastacijas mājas lapā ir atrodama tāda informācija: ************************************* Piegāde nākamajā dienā ar Pasta stacija Dārgais klient, tagad Tavus sūtījumus piegādājam jau vienas dienas laikā* ! *************************************

Ilgu laiku tā arī bija, tomēr novembrī es saskaros ar nepatīkamu situāciju - paciņu no rīgas man izsūtīja svētdien, pirmdien bija brīvdiena, paciņu es gaidīju trešdien. Rezultātā, sūtījumu es saņēmu tikai sestdien, jo terminālim visas ailes bija aizņemtas un manai pakai nebija vietas. Es padomāju, ka tas ir starpgadījums, jo skaidrs, ka nedēļu pēc valsts svētkiem neviens dāvanas radiem nesūta un reti kurš vispār sveic ar dāvānām 18.11. Izrunājos, iznervozējos un piemirsu šo nepatīkamu atgadījumu. Priekš kam vērsties par savu tiesību aizkāršanu un rakstīt forumos - ja parunājām un pārgāja.

Un uzkāpu uz tā paša grābekļa atkārtoti.

Decembra sākumā atradu sludinājumos tapešu komplektu un aizrakstīju pārdevējai, viņa atbildēja tikai 16.12.2012. nosaucot savu cenu. Es apsolīju pārskaitīt naudu arī par pastastaciju un, kad viņa saņēma visu summu svētdien pēcpusdienā 16.12.12. tad aiznesa paku uz termināli.

Protams, pie izņemšanas pirmdien, es gaidīju paku otrdien. Protams, gatavoju sienas priekš jaunām tapetēm, kuras jāizlīmē pirms Z-svētkiem darba dienu vakaros. Centrā es nedzīvoju, autobusi iet reti un vakaros nav iespējams tikt uz mājām pēc 19.00. Nesagaidot no mājām sms par paku otrdien, es vēlu vakarā sāku zvanīt pastastacijas info-numuram. Neviens neatvainojas, bet operators atbildēja, ka manu paku izņēma tikai otrdien no rīgas termināla, jo pastastaciju apkalpo DPD un tie atteicās pakas no rīgas ņemt pirmdienās. Šīs izmaiņas arī nekur nav norādītas. Es pat izteicu līdzjūtību, ka izskatās, ka DPD grib pamaitāt Stacijas reputāciju. Man apsolīja paku trešdien.

Pārplānoju visu un gatavojos braukt uz centru pakaļ pakai trešdien... bet sms neatnāca. vēlu vakarā zvanīju Pastastacijai. Kad pacēla klausili, man paziņoja, ka man jāskatās rakstu Jaunumos, kas ievietots 13.12.2012. par to, ka būs izmaiņas piegādes laikos svētkos (no 21.12.2012. līdz janvāra sākumam). Zvanot 19.12.2012. par paku, kas izsūtīta 16.12.12. es loģiku neredzēju kāpēc jāstatās izmaiņas pēc 21.12.2012. Pastastacija uzskatīja, ka informējot mani 13.12.2012., noteikumi par kavējumiem svētkos pēc 21.12.2012. stājās spēkā un kavējumi var sākties no 13.12.2012. Turklāt, man bija jālasa arī sadaļa par īpašām pakām, kas ievietotas Klientu Kabinetā, jo tās var kavēties 4 dienas. Kad es pateicu, ka manu paku ielika TERMINĀLĪ, nevis kabinetā, man vienalga teica, lai lasu visu, tas attiecas uz visiem un no 13.12.

Ticiet man, es biju dusmīga.

Tad man paziņoja, ka tā kā uz mūsu termināli sūtītas vairāk kā 100 pakas, tad vienkārši manai pakai pietrūka vietas. Piebildīšu, ka mana paka ir 2.izmēra ailei, respektīvi to var ielikt jebkurā ailē, izņemot vismazāko 1.izmēru. Un pateica, ka, ja mana paka neatnāca trešdien, tad atnāks rīt (ceturtdien) vai parīt (piektdien).

Šodien ir piektdiena. Nesagaidot sms, pēc 17.00 uzzvanīju operātoram, lai zinātu vai paka ir, vai braukt uz centru, un kur sms. Man pateica, ka pakas piegādā 4 darda dienu laikā, nevis 1 dienas laikā un tas ir rakstīts mājas lapā. Ievietots - svētdien 1. Pirmdiena 2. Otrdiena 3. Trešdiena 4. Ceturtdiena .. Jūs arī sarēķinājāt? Lūk, bet pastastacijai piektdiena arī ir 4.diena BEZ steigas. Un tā kā skapis pilns, tad mana paka ir atdota kurjeram un tas tieši tagad to ved uz manu temrināli. Emocīju uzplūdā es apsolīju operātoram, ka ja mana paka neatbrauks šovakar, es vērsīšos policijā ar iesniegumu par zagšanu.

Nevienu reizi neviens no pastastacijas darbiniekiem nebija atvainojies par kavējumu, par kļūmēm, par neērtībam, par solītā nepildīšanu. Viss kā kaķim zem astes- maksājiet, a mēs, kad varēsim vedīsim. Attieksme pilnīgi ejiet jūs na...

Klientu, acīmredzot, pastastacijai ir precīzi 2 x reizes vairāk nekā vietas terminālos. Ja puse atkritīs, nevēloties bendēt nervus, tad nekas- paliks otrā puse, kam vienalga paspēs/nepaspēs, ir/nav.

Secinājums - es izmantoju pastastaijas pakalpojumus jau vairāk kā 2 gadus, turklāt regulāri, turklāt no dažādām pilsētām latvijā un vienmēr maksājot pati. Tas tikai uz papīra skaitījās- ka klientu ir 10/20/30, patiesībā klients biju es. Es izmantoju pakalpojumu un pieņēmu gan cenas paaugstināšanu, gan kādus kavējumus. Bet šoreiz tas ir PĀR DAUDZ! Protams rīt braucot iepirkties, tad gatavojot ēdienus, kopjot māju un sagaidot vakarā ciemiņus, neviens vairs tapetes nelīmēs un neliks viesiem līmēt. Es rēķinājos ar pastastacijas solījumiem, kurus viņi publicē savā mājaslapā, priecājos, ka paspēju uzsākt sūtīšanu jau 16.12. pirms svētku drudža, un paļāvos uz to, ka, ja problēmas ar vietu pastāvēja novembrī, tad lidz Z-svētku masveida sūtīšanai, pastastacija šo problēmu atrisināja.

Es kļūdījos izvēloties piegādes partneri.

Protams, es vairs nekad tuvāko 10-20 gadu laikā pacentīšos pastastacijas pakalpojumus neizmantot, tirgū ienāca igauņu terminālu kompānija, paliek DPD, Latvijas Expresspasts, Latvijas Pasts utt. Pagaidām mani vēl neviens tā kā pastastacija nav piečakarējis. Nesūtīšu pati, nelūgšu citus sūtit, un neieteikšu nevienam izmantot - ja vēlies kvalitatīvu pakalpojumu.

P.S. BRĪNUMS! Rakstot šo rakstu, es saņēmu zvanu, šķiet, no vienīgā cilvēka, kam rūp savs darbs. Viņš atvainojās par kavējumu, par neērtībām, paskaidroja situāciju, izrādās vēl nosūtītāja paku nenoformeja, viņš visu sapakoja pats un RĪT- SESTDIEN dienas laikā paka tiks atvesta, viņš pat parūpēsies, lai tas tiktu izdarīts līdz 12.00 un no rīta pats piezvanīs, lai personīgi pārliecinātos, ka viss kārtībā. Tas bija vienīgais cilvēks nedēļas laikā, kas lika man justies, kā klientam, svarīgam un uzklausītām, ka mans viedoklis daudz nozīmē un ka mana problēma ar baltām sienām pēc noplēstām vecām tapetēm, arī kādam liekas nepatīkama, klientam, kas paļaujas uz solīto un nesaņem solīto pakalpojumu. Tā bija gara saruna, un pēc tās man palika pozitīvs priekšstats par so cilvēku, bet ne uzņēmumu. Jo ja nedēļu cīnies ar vējdzirnavām un tevi ignorē, kad vairākkkārt zvani un uztraucies- tikai uzliek mīksto un svilpo tālāk, tad 1 cilvēks par šo uzņēmumu priekšstatu vairs nespēj mainīt. Bet, Lai viņam priecīgi svētki un paldies, ka mēģināja labot situāciju!

Komentāri 4

tapets

njaa - problēma

pirms 6 gadiem, 2012.12.22 20:34

kazacoks

Lētāk būtu bijis pašai aizbraukt un neņemties ar tādiem latvijas jauninājumiem.Citur pasaulē,par šādu iznākumu firma atvainotos rakstiski,telefoniski un ttl,bet mēs taču dzīvojam citā dimensijā.

pirms 6 gadiem, 2012.12.26 22:35

Soma

Aizbrauc un paņem ,neslinko

pirms 6 gadiem, 2012.12.27 23:25

siice

ļoti žēl, ka darbinieku pasta paviršības dēļ cilvēkam sabojāts prieks! Nu bet, vismaz atvainojās. tā ir laba zīme. Citreiz šķiet, ka cilvēki Aizkrauklē vajadzīgi tikai vēlēšanās :))

pirms 6 gadiem, 2012.12.28 11:27

Aktualitātes Aizkrauklē

Uz staburags.lv pilno versiju