Piedāvāju slepeni apsekot jebkuru tirdziniecības vietu 15

Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs. TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis: • 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam; • 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ; • 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.

Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:

informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā; informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti; informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu; informāciju par konkurentiem; apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem; personāla apmācību efektivitātes novērtējumu. Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas,- tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu. "Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā. "MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību. "MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga. Vairāk informācijas pa tel: 29662955

Komentāri 15

kjirsis

apseko labaak MEGO......tur tirgo pienu,kuram terminjsh beidzies pirms dievaam dienaam.......:D

pirms 8 gadiem, 2011.04.01 12:34

Turks

1.aprīlis

pirms 8 gadiem, 2011.04.01 14:01

Ute

Viss jau būtu labi, ja tas būtu tikai lai izvērtētu darbinieka apkalpošanas kultūru un profesionālismu.
Vai šim kantorim nevajadzētu padomāt arī par savu "slepeno pircēju" "darba" kultūru, jo ir dzirdēts, ka šis slepenais vienkārši atnāk izņirgāties par pārdevēju, kas tiešam pilda godprātīgi savu darbu.

pirms 8 gadiem, 2011.04.02 11:59

mego

tik tiešām apseko Mego Aizkrauklē. Tur visas preces, kuras tiek svērtas veikalā neatbilst patiesajam svaram. Uz čeka ir daudz lielāks svars nekā patiesībā prece sver. Arī akcijas sveramajām precēm kuras tiek piedāvātas tā saucamajā trakajā trešdienā.
Iesaku uz papildus svariem, vai arī pie kases pārbaudīt preces īsto svaru.

pirms 8 gadiem, 2011.04.05 12:35

patiešām

rezultāti būtu interesanti..

pirms 8 gadiem, 2011.04.05 15:54

kjirsis

varu tev tikai piekrist.......trakajaa treshdienaa kritu kaardinaajumaa...iegaadaaties biezpienu sveramo,kursh bija saveerts maisinjos un neatbilda svaram....nospljaavos un nenjeemu vispaar:D

pirms 8 gadiem, 2011.04.06 09:35

Slepenais Pircējs

ystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.


Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:


informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas,- tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955

pirms 7 gadiem, 2012.01.12 12:36

šmons

Kokneses bulciņai par prieku, ierosinu Tevi nosūtīt uz Kokneses vidusskolas kafejnīcu! :)Tikai nepārēdies tur.....Tautai vajag precīzu atskaiti! :D

pirms 7 gadiem, 2012.01.12 13:17

wwwwww

mulkjiibas ar slepeno pirceeju.vienam patiik maate otram meita.viem\nam patiik kaa apkalpo citam nepatiik.

pirms 7 gadiem, 2012.01.12 20:01

x

To mēs varam izdarīt paši, bez Jūsu starpniecības, vismaz nav liekas izmaksas par Jūsu pakalpojumu...!!! Gribētu redzēt, kas tad mainītos pēc Jūsu apmeklējuma.......Es arī gribētu pieteikties , kā darbinieks, šajā iestādē. Aiziet , gudram izlikties, saņemt labu algu, bet rezultāts- nemainīgs!Atbildiet, kāda tam visam jēga?

pirms 7 gadiem, 2012.01.14 20:18

xxxxxxx

naudas kaassana.katrs gadiijums ir subjektiivs.katrs pirceejs ir individuaals.

pirms 7 gadiem, 2012.01.15 09:29

Juris Panevs

Aha. Tikai visi pircēji ir vienādi preces priekšā, kurai iztecējis termiņš. Bet kāda "gādīga un izpalīdzīga" veikala darbiniece jau paguvusi uzlīmēt virsū jaunu termiņa uzlīmi tai pašai, bojātai precei.

Hmm. Savādi. Pārdevējs no pircēja grib īstu naudu. Viltotu nepieņem. Taču par īstu naudu gribas saņemt īstu, ne bojātu preci. Un te, šajā jautājumā, jau rodas domstarpības starp pircēju un pārdevēju.........

pirms 7 gadiem, 2012.01.15 12:08

xxxxxxx

Diemzeel paardeveejs ir tikai paardeveejs.jaa bet seit gaaja runa nejau par terminiem,bet tiesi apkalposanu.Privaatos veikalos kaa saimnieks liek taa jaadara citaadi no darba jaatvadaas.

pirms 7 gadiem, 2012.01.15 17:30

,,,

slepenais pircēj, ka tik tev nebūs iekodusi kāda slepena pārdevēja, ja centies atriebt visām nabadzītēm, kurām tā jau par savu minimumu jāstrādā svētku dienas, kad tu gan jau atpūties ar savu ģimeni, garās stundas, kad uz vakaru jau galva kūp,vēl no rīta līdz vakaram jāspēj būt laipnām, smaidīgām, sakoptām un arī psiholoģēm,lai izpatiktu visiem un tādi kā tu aizietu apmierināti.Tādas prasības, ka laikam jāpieprasa lai arī augstākā izglītība viņām būtu. Vai ar pašu viss ir kārtībā un bieži atbildi ar smaidu cilvēkam, kas tevi tiktiko nolamājis...

pirms 7 gadiem, 2012.01.16 19:52

jelgavniece

slepenais pircējs visus forumus piekakājis. arī zz.lv

pirms 7 gadiem, 2012.01.17 01:02

Darba devēji

Uz staburags.lv pilno versiju