Biroja krēsli apmeklētājiem — ko ņemt vērā to iegādē

Uzņēmuma vizītkarte ir ne tikai tās darbinieki, bet arī dažādu elementu kopums - biroja fasāde, darbinieki un pat uzgaidāmās telpas vai biroja krēsli, kurās tiek uzņemti apmeklētāji. Kaut arī var šķist, ka biroja krēsli ir nenozīmīgs vai mazāk svarīgs interjera priekšmets biroja telpā, tā nebūt nav- krēsli apmeklētājiem var radīt arī diskomfortu un neērtības sajūtu, tādēļ ņem vērā ierosinājumiem dažus padomus, kurus minēsim tālākajā rakstā.


Interjers

Biroja krēsli apmeklētājiem uz pirmo acu skatienu nav svarīga interjera sastāvdaļa, tomēr krēslu iegādē nenovērtē par zemu to iekļaušanos kopējā telpas konceptā. Biroja krēslus vispirms jau izpēti pēc to krāsu toņu pielāgošanos pārējai telpai. Vislabāk, protams, ir pirkt krēslus ar neitrālu vai klasisku krāsu - melnus, pelēkus vai zilus, bet tas neizslēdz citu krāsu iespējas, kas var atsvaidzināt klientu un apmeklētāju uzņemšanas telpu.

Izvēloties krēslus, pievērs uzmanību arī detaļām- vai birojā ir metāla detaļas vai koka? Varbūt mazas nianses var likt pamanīt un atrast labus, kvalitatīvus krēslus, bet ar savu odziņu, kas papildina esošo telpu. Šādas mazas nianses gala rezultātā var radīt lielisku uzņēmuma telpu, kas var kalpot kā mājīguma un labas priekšsajūtas vizītkarte.


Komforts jeb ērtības

Ja biroja specifika ir, ka klientiem vai apmeklētājiem ir jāuzgaida, tad krēsliem ir jābūt ērtiem. Uzņēmumam ir jāņem vērā faktors, ka tikmēr, kamēr klients gaida savu vizītes laiku, tas var pievērst uzmanību esošajām detaļām - it īpaši, ja šim cilvēkam būs kāds ilgāks laiks jāuzgaida.

Ja krēsls būs neērts, tad gaidīšanas laiks var kļūt neizturami ilgs un mokošs, ko noteikti neviens uzņēmums nevēlas kā savu apmeklētāju pirmo iespaidu. Pievērs uzmanību arī tam vai izvēlies saviem klientiem uzgaidāmā telpā dīvānu, vai krēslu - ērtāk tomēr būtu krēsls, jo, ja liksi klientam apsēsties zemākās mēbelēs, tas var radīt nelielu diskomfortu ceļoties kājās. Dīvāni ir atpūtas mēbeles, kuras varam izmantot vairāk savā mājas vidē, ne biroja klientu telpā.

Kaut šķiet, ka kas tad tur tāds - tas ir tikai krēsls klientiem, tomēr nekomfortabli biroja krēsli var būtiski iespiesties apmeklētāja atmiņā. Mūsdienās, kad ir tik liela konkurence - svarīga ir jebkura nianse, neviens uzņēmums negribētu satikties ar savu klientu, kurš ir gaidījis nemājīgā, neērtā vidē, kas tam ir likusies mūžība un, ka tas ir kļuvis nedaudz pat īgns.

Ērtību līmenis un komforts izvēloties saviem apmeklētājiem krēslus, ir arī cieņa pret tiem un zīme, ka par tiem tiek domāts.


Kopšana

Izvēloties biroja krēslu apmeklētājiem, padomā arī dažus soļus uz priekšu - vai krēslus būs viegli kopt un vai to materiāls ātri nebojājas. Krēslu izvēlei vari arī ņemt vērā, kāda ir apmeklētāju plūsma, ja tā ir liela, tad noteikti derētu padomāt par visvieglāk kopjamiem krēsliem un toņiem, kuri neprasa papildu aprūpi ik dienu.

Izvēloties krēslus apmeklētājiem, ņem vērā, ka, ja to plūsma ir intensīva, tad arī tīrīšana un kopšana būs jāveic bieži. Papildus būs jāsarūpē arī kvalitatīvi tīrīšanas līdzekļi apkopējām, tātad pērciet krēslus, kas neliks ar to kopšanu un tīrīšanu mocīties darbiniekiem, kas būs uzņēmušies rūpes par tīrību.


Attīstītā mūsdienu vidē cilvēks savu attieksmi projicē caur ķermeni, dažkārt zemapziņā tas iesakņojas un cilvēks neapzinās, kāpēc palicis niķīgs, vai sāk justies slikti. Radīt pozitīvu, gaišu telpu ar kuru pasakiet klientiem, ka tie tiek gaidīti, ir laba uzņēmuma prioritāte. Šodien mums ir gadsimts, kad varam izvēlēties daudzus dizaina knifiņus, dažādas detaļas un krāsas, tāpēc nebaidies meklēt vislabāko risinājumu savam birojam!


Reklāmraksti

Uz staburags.lv pilno versiju