Pieci iemesli, kāpēc tavam biznesam vajadzīgi SEO pakalpojumi

Pēdējā desmitgadē tirdzniecība internetā piedzīvo uzvaras gājienu, un par to runā arī skaitļi. Vismaz 85% patērētāju, meklējot preces un pakalpojumus, izmanto Google un citas meklētājprogrammas. Kā šos cilvēkus sasniegt? Protams, izmantojot SEO (Search engine optimization jeb meklētājprogrammu optimizāciju). Lasi un noskaidro, kādas priekšrocības piedāvā SEO pakalpojumi!


Iemesls #1: iespēja izpētīt potenciālo klientu paradumus Ieviešot SEO optimizāciju, tiek izmantoti dažādi analītikas rīki, piemēram, Google Analytics, kas ļauj saprast gan konkrētās kampaņas atdevi un rezultātus, gan uzzināt, kā rīkojas tavs potenciālais klients.

  Vari noskaidrot, kādas ierīces mājaslapas apmeklēšanai viņš izmanto, kādi atslēgvārdi tiek lietoti visbiežāk, un daudz ko citu noderīgu. Šāda informācija palīdzēs labāk izprast savu klientu un attiecīgi pielāgot SEO kampaņas, mājaslapu un citas nianses.

Iemesls #2: mājaslapu piepilda kvalitatīvs saturs

20210825-0945-2-1.jpg

Foto: Freepik.com


SEO pakalpojumi nav iedomājami bez augstvērtīga satura, kas ne vien organiski papildināts ar nepieciešamajiem atslēgvārdiem, bet arī attiecīgi noformēts un kopumā izceļas ar augstu kvalitāti. Tādējādi tava uzņēmuma mājaslapa ne vien piesaistīs cilvēkus, kuri meklē attiecīgo pakalpojumu vai preci, bet arī atstās profesionālu iespaidu.


Šādam mērķim īpaši labi noder bloga sadaļa, kurā regulāri tiek ievietoti ar tava uzņēmuma nozari saistīti, ekspertu sagatavoti raksti, kuros potenciālie un esošie klienti var smelties noderīgu informāciju.


Iemesls #3: atrašanās Google un citu meklētājprogrammu TOP pozīcijās 

SEO optimizācijas galvenais mērķis ir nogādāt tavu mājaslapu un/vai atsevišķas tās sadaļas pēc iespējas augstāk Google un citās meklētājprogrammās. Šobrīd (un noteikti – arī turpmāk) šim aspektam būs milzīga nozīme, jo lielākā daļa cilvēku pirms preces vai pakalpojuma iegādes iegūglē vai nu nepieciešamās preces/pakalpojuma kategorijas (piemēram, mobilie telefoni), vai konkrēta modeļa (iPhone 12) atslēgvārdu.


Retorisks jautājums – vai Google 8. lapā esošie uzņēmumi iegūs tikpat lielu mājaslapas apmeklējumu kā uzņēmums, kas pēc attiecīgā meklējuma atrodas 1. lapā? Atbildi droši vien zini arī tu pats, bet to priekšā saka arī statistika. Proti, aptuveni 70% no meklētājprogrammās veiktajiem klikšķiem tiek īstenoti tieši 1. lapā.


Iemesls #4: mājaslapa kļūst lietotājam draudzīga

20210825-0945-3-1.jpg

Foto: Freepik.com


SEO optimizācijā ļoti būtiska nianse ir arī lietotāja pieredze jeb UX (User experience), tāpēc pastiprināta uzmanība tiek pievērsta tam, lai cilvēki mājaslapā justos ērti. Tai jābūt gana ātrai, pielāgotai dažādām ierīcēm, kā arī ar saprotamu navigāciju. Pretējā gadījumā meklētājprogrammu algoritmi neļaus mājaslapai atrasties augstās meklējumu pozīcijās. Laiks kad TOP pozīcijās varēja nonākt, vien papildinot tekstu ar atslēgvārdu kaudzi, ir beidzies.


Iemesls #5: mājaslapu apmeklē cilvēki, kuri ir patiešām ieinteresēti Ir daudz un dažādi veidi, kā veicināt mājaslapas apmeklējumu, taču kāda jēga no daudz viesiem, ja lielākā daļa no tiem jau pēc dažām sekundēm mājaslapu pamet? 

SEO šajā ziņā izceļas ar ļoti augstu efektivitāti, jo vietni apmeklē cilvēki, kuriem patiešām interesē tavs produkts vai pakalpojums.

Lai ieviestu SEO optimizāciju, nepieciešamas specifiskas zināšanas, turklāt tās nemitīgi jāpapildina, jo algoritmi, kas ietekmē mājaslapu pozīciju meklētājprogrammās, regulāri tiek pilnveidoti. Tāpēc uztici šo pienākumu profesionāļiem – par SEO pakalpojumiem augstākajā kvalitātē parūpēsies digitālā mārketinga aģentūra Infinitum Agency!

Reklāmraksti

Uz staburags.lv pilno versiju